Aktualnie do naszego oddziału w Świnoujściu poszukujemy pracowników
na następujące stanowiska:Zarządca Nieruchomości
Zakres obowiązków:
- samodzielna obsługa nieruchomości wspólnot mieszkaniowych – Świnoujście, Międzyzdroje
- kontakty i stała współpraca z właścicielami z naciskiem na zapewnienie wysokiego poziomu bieżącej komunikacji z właścicielami nieruchomości
- współpraca z firmami zewnętrznymi, świadczącymi usługi na rzecz zarządzanych nieruchomości
- bieżące kontrole nieruchomości
- obsługa i prowadzenie zebrań Wspólnot Mieszkaniowych
- kontrola terminowości i jakości wykonywanych usług w obiekcie
- analiza kosztów utrzymania nieruchomości i wdrażanie rozwiązań optymalizujących koszty i przychody
Wymagania:
- wykształcenie wyższe
- doskonała organizacja pracy, samodzielność, bardzo wysoka kultura osobista
- odporność na stres
- komunikatywna znajomość języka angielskiego lub niemieckiego
- mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
Oferujemy:
- umowę o pracę
- samodzielne, odpowiedzialne stanowisko
- pracę w nowoczesnej, szybko rozwijającej się firmie
- atrakcyjne warunki wynagrodzenia
- możliwość pracy przy obsłudze nowych i rozpoznawalnych nieruchomości, o wysokim standardzie
- pracę w przyjaznym zespole
CV ze zdjęciem oraz list motywacyjny prosimy przesłać na adres praca @gremius.pl.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.), prowadzonych przez Gremius Sp.j. z siedzibą w Szczecinie.”